Wijs: Klagen
Van ons beklagen bij de Ene over al het leed in de wereld, tot gebruik maken van een klachtenservice. Van existentieel klagen tot mopperen. Alle vormen van klagen komen voorbij in deze Wijs. Wat kost dat klagen ons, wat lever het op, wanneer is het gerechtvaardigd, wanneer moet we zelfs klagen?

Lees hier het artikel ‘Loflied op de klaagzang’ door Anke Dählmann. Enthousiast? Abonneer je dan op Wijs!

Wijs
Wijs is het gemeenteblad voor iedereen die zich betrokken voelt bij de Janskerkgemeente. Vol inspiratie, bezinning, nieuws over de Janskerkgemeente en persoonlijke verhalen. Van en voor gemeenteleden en pastores. De redactie stelt elke Wijs met zorg samen en kiest thema’s die passen bij de vieringencycli. De Wijs verschijnt om de maand. Ideeën, tips, vragen (of klachten!)? Wil je een abonnement of meer weten over de redactie? Stuur een e-mail naar de redactie.