Vieringen

In onze oecumenische vieringen zijn wij actief bezig met geloofs- en zingevingsvragen. Door onze verschillen in achtergrond zijn eigen vormen van vieren ontstaan. Wij zoeken regelmatig naar nieuwe inspiratie met andere teksten, muziek en vormen om elkaar te ontmoeten. Muziek, samen zingen en de stille momenten in de Middeleeuwse Janskerk zijn voor ons heel belangrijk.

We proberen elkaar ook te inspireren door de overwegingen en gebeden. Of door het samenzijn in de kring in het koor, elkaar de vrede wensen en hand in hand het Onze Vader bidden. Met mensen van verschillende kerkelijke en niet-kerkelijke achtergrond. Met jarenlange deelnemers en steeds ook weer een nieuwe inbreng door studenten, tieners en jonge kinderen.

Oppas

Tijdens de viering is er oppas voor de allerkleinsten.

Verhaalgroep

De basisschoolkinderen hebben een eigen verhaal.

Tienergroep

De tieners hebben hun eigen bijeenkomsten.

Vieringen
Janskerkhof 26, Utrecht
zo. @ 11.00 uur

Secretariaat
Het Simonshuis                                      Maliesingel 63-64, Utrecht
ma. en do. @ 10.00-15.00 uur

Telefoon & Mail
secretariaat@janskerkgemeente.nl

Website en social media
publiciteit@janskerkgemeente.nl

Blijf in contact

Wekelijks versturen wij een nieuwsbrief met informatie over
de vieringen en activiteiten in onze gemeente.

Abonneren nieuwsbrief