Jorn den Hertog

Studentenpastor

Sinds mei 2022 werk ik als studentenpastor in Utrecht bij IPSU (Interkerkelijk Platform Studentenpastoraat Utrecht) en ben ik betrokken bij de Oecumenische Janskerkgemeente. Mijn vrouw Floortje, onze zoon Sam, hondje Napo en ik wonen nu (nog) in Bennekom. Voorheen was ik studentenpastor en jeugdwerker in Wageningen.

In mijn werk

In mijn werk ben ik steeds op zoek naar verbinding. Verbinding tussen kerken onderling of met andere initiatieven, maar ook de verbinding ín de mens: hoe kunnen we leren ‘een mens uit één geheel’ te zijn? De studenten die ik mag ontmoeten hebben unieke verhalen en mooie vragen. Samen met hen hoop ik een ruimte te creëren waar hun uitdagingen en twijfels serieus genomen worden, waar verwondering ruimte krijgt en nieuwe energie gevonden kan worden.

Het kwetsbaar zoeken naar zin, hoop en geloof vind ik een prachtig avontuur en het is waardevol om af en toe een stukje mee te mogen lopen met studenten of gemeenteleden. Onderweg gebeurt een hoop en we mogen ons steeds weer herinneren dat we niet alleen zijn.

Ontmoeten

Schroom niet om mij te mailen als u vragen heeft over het IPSU, het studentenwerk binnen de Protestantse Gemeente Utrecht of vragen heeft over de Janskerkgemeente.. Vaak ben ik op maandag, dinsdag en woensdag in Utrecht en ik drink graag koffie – ik ontmoet u graag.

Wil je een afspraak maken?

Vieringen
Janskerkhof 26, Utrecht
zo. @ 11.00 uur

Secretariaat
Het Simonshuis                                      Maliesingel 63-64, Utrecht
ma. en do. @ 10.00-15.00 uur

Telefoon & Mail
secretariaat@janskerkgemeente.nl

Website en social media
publiciteit@janskerkgemeente.nl

Blijf in contact

Wekelijks versturen wij een nieuwsbrief met informatie over
de vieringen en activiteiten in onze gemeente.

Abonneren nieuwsbrief

* indicates required