CHRCH

Blijf op de hoogte met onze kerk-app!
Download instructie CHRCH via browser

De CHRCH-app

In november starten we in de Janskerkgemeente met de app CHRCH. De app CHRCH is een veilig besloten sociaal platform voor onze eigen Janskerkgemeente. Met smoelenboek, zodat we elkaar nog makkelijker kunnen vinden. Ook vind je er de agenda, de liturgie van de week en kun je de kerkdienst terugluisteren via kerkdienst gemist.

Aanleiding voor introductie van deze app is onder andere dat steeds minder mensen contant geld bij zich hebben en onze collectedoelen op zondag hierdoor geld mislopen. Via de CHRCH app kun je gemakkelijk met je mobiele telefoon geld geven aan de collecte van de week via een vooraf aangekocht tegoed. Je kunt zelfs geven als je zondag niet in de kerk bent. Uiteraard blijft er gewoon de mogelijkheid om met munt- of briefgeld of collectebonnen te geven.

De CHRCH app wordt door diverse kerken in Utrecht gebruikt (o.a. de Nieuw Kerk) en ondersteunt door de PGU. CHRCH wordt door ruim 30 kerken in Nederland gebruikt. We hopen dat een groot deel van onze gemeenteleden de app gaan gebruiken.

Je kunt CHRCH vinden in de app- of play store op je telefoon. Heb je geen smartphone? CHRCH is ook als webversie beschikbaar. Kijk voor meer info over de app op de website van CHRCH.

Vieringen
Janskerkhof 26, Utrecht
zo. @ 11.00 uur

Secretariaat
Het Simonshuis                                      Maliesingel 63-64, Utrecht
ma. en do. @ 10.00-15.00 uur

Telefoon & Mail
secretariaat@janskerkgemeente.nl

Website en social media
publiciteit@janskerkgemeente.nl

Blijf in contact

Wekelijks versturen wij een nieuwsbrief met informatie over
de vieringen en activiteiten in onze gemeente.

Abonneren nieuwsbrief

* indicates required