In de nieuwste editie van Wijs wordt het thema Zegenen, ook het Levenskunst-thema van deze maand, van alle kanten bekeken! Enkele leden van onze gemeente delen hun ervaring met het ontvangen van de zegen, bijvoorbeeld bij het huwelijk of de doop. Ook meerdere, geheel eigen ervaringen met mensen die op je pad komen en je tot zegen zijn, worden gedeeld. De religieuze kant en de menselijke kant, zegen in mooie en moeilijke momenten, de betekenis van het woord ‘zegenen’, ervaringen en gedachten, ze hebben allemaal een plek in deze inspirerende editie.

Nieuwsgierig? Lees hier gratis het artikel van studentenpastor Jorn den Hertog over Zegenen.

Abonnee worden? Dat kan! Voor €22,50 (of €10,- voor studenten en mensen met een minimum-inkomen) per jaar ontvang je 10 edities van Wijs bij jou thuisbezorgd. Zo blijf je op de hoogte van wat er speelt in en om de Janskerkgemeente, en ontvang je talloze mooie verhalen, overdenkingen, media-tips en andere inspiratie. Stuur een e-mail met je naam en adres naar het secretariaat van de Oekumenische Janskerkgemeente.