Zin in een mooie wandeling in de natuur? Behoefte aan bezinning of een goed gesprek? Of gewoon een gezellige middag met kerkleden van de verschillende kerken in Utrecht? Doe mee aan de Verwonderwandeling!

Wanneer?
Zondagmiddag 6 oktober, tussen 13.30 en 15.30 uur. Aanmelden niet nodig.

Waar?
Er is keuze uit drie wandelroutes van verschillende lengte in en rondom Utrecht (ongeveer 4 km in Zuilen, 7 km bij Fort Vechten en 9 km bij Amelisweerd). De wandeling is op eigen gelegenheid. De routekaart en inspiratievragen kun je ophalen bij de Pauluskerk in Tuindorp (Willem de Zwijgerplantsoen 19) – gewijzigde locatie! Houdt rekening met de Singelloop bij je route naar de Pauluskerk. Vanaf daar kun je naar de start van je wandeling fietsen.

Waarom?
Duurzaamheid is een onderwerp dat vraagt om denken en doen. Maar ook om ervaren en verwonderen, om met nieuwe ogen en oren de wereld om ons heen te (her)ontdekken. Daarom deze verwonderwandeling, als gezamenlijk moment van inspiratie en reflectie op hoe we in het leven staan.

De datum 6 oktober is gekozen omdat het valt aan het eind van de maand van de Schepping en daarmee ook een dag om de natuur te (leren) ontdekken vanuit dit hoopvolle perspectief.

Het Overleg Duurzame kerken Utrecht die dit aanbiedt, is ontstaan als plek van uitwisseling tussen de kerken in Utrecht over het thema duurzaamheid. Om elkaar te inspireren, kennis en informatie uit te wisselen en onderwerpen uit te diepen. Zij maken deel uit van een landelijk initiatief.