Het thema Gloeien roept verschillende associaties op. Vagevuur. Kampvuur. Waar lopen we warm voor? Wat gaan we ‘vieren’ met ons vijftigjarig jubileum? Wat inspireert ons en welke verhalen willen we delen? Bijvoorbeeld in Verhalenhuis Utrecht. In deze Wijs een veelheid aan invalshoeken.

Verhalenhuis Utrecht wil een podium én ontmoetingsplek zijn waar verhalen gedeeld kunnen worden. Levensverhalen, maar ook inspirerende verhalen uit de Bijbel en allerlei verteltradities. We starten met een Inspiratie-avond in de Janskerk op 3 november om 20.00 uur.

Download : Verhalenhuis Utrecht

Heb je nog geen abonnement? Wijs verschijnt zes keer per jaar. De abonnementsprijs is € 22,50. Voor studenten en mensen met een minimuminkomen: €10,00. Mail voor een abonnement 2021 je naam en adres naar secretariaat@janskerkgemeente.nl

Onderschrift coverfoto: For the most beautiful one – Joseph Klibansky, Art Zuid – Amsterdam, Imagine 1 juli t/m 17 oktober 2021.
Foto: Teunis Hol