CD’s van het Janskoor

Van liefde die overvloeit

Deze CD geeft een goede indruk van de muziek die tijdens vieringen van de EUG wordt gezongen. De CD kost € 15,- (inclusief verzendkosten) en is te bestellen bij het secretariaat.

Ruimte waar het licht kan komen

In 2008 heeft Henny Vrienten voor de EUG de liturgische muziek “Ruimte waar het licht kan komen” geschreven. De CD met de muziek gezongen door het Janskoor met begeleiding van een muzikaal ensemble kost € 15 (inclusief verzendkosten) en is te bestellen bij het secretariaat. De bladmuziek is te verkrijgen via het Centrum voor de Kerkzang.

Hoe gaat het bestellen in zijn werk?

De CD’s zijn te bestellen door een e-mail te sturen naar het secretariaat en hierin je naam en adres te vermelden en het aantal CD’s dat je wilt bestellen, en het betreffende bedrag over te maken op rekeningnummer NL75RABO0130697184 t.n.v. PGU wijk 1 EUG, onder vermelding van “bestelling CD [naam CD]”.

Vieringen
Janskerkhof 26, Utrecht
zo. @ 11.00 uur

Secretariaat
Het Simonshuis                                      Maliesingel 63-64, Utrecht
ma. en do. @ 10.00-15.00 uur

Telefoon & Mail
secretariaat@janskerkgemeente.nl

Website en social media
publiciteit@janskerkgemeente.nl

Blijf in contact

Wekelijks versturen wij een nieuwsbrief met informatie over
de vieringen en activiteiten in onze gemeente.

Abonneren nieuwsbrief

* indicates required