Komend seizoen zal in het teken staan van een ‘gedroomde’ kerk. Dat we onze kerk gaan delen met de PThU zal gevolgen hebben voor het gebruik. Het vraagt om aanpassing en het biedt kansen en mogelijkheden. Dat lijkt de Jansraad een uitgelezen gelegenheid om ons te bezinnen op het soort gemeenschap dat we zijn en hoe en wat we dat in de toekomst willen zijn. Die bezinning zal bestaan uit een aantal sessies rondom diverse thema’s die ons raken en aanspreken. Het programma daarvoor wordt na de zomer bekend gemaakt. Op deze pagina is alvast een inkijkje te vinden.

In de zomer staan veel van onze activiteiten op een lager pitje. Uiteraard is er welke elke zondag een viering mee te beleven, digitaal of in de Janskerk. Er is genoeg inspiratie in de zomercycli ‘Het wachtende blauw’ en ‘Reisverhalen – met Jezus onderweg’. Ook kun je meedoen aan de christelijke meditatie-avonden op 24 juli en 28 augustus.

Lees meer informatie over de Janskerk in de zomer en de gedroomde kerk, in deze zomerbrief .Een fijne zomer allemaal!