Zoom

Online koffie drinken na de viering
Download instructieNaar de koffie

Online koffiedrinken na de dienst

Ook in deze vreemde tijd is het fijn om contact te hebben met elkaar. En ook al moeten we zoveel mogelijk thuis blijven, online kunnen we elkaar wel blijven ontmoeten. We gaan daarom de komende weken iets nieuws proberen in onze Janskerkgemeente. We gaan dit doen via het programma Zoom. Zoom is gratis en kan gebruikt worden op vrijwel ieder apparaat met een microfoon en camera (bijvoorbeeld je telefoon, pc, laptop, ipad etc.).

Zoom is eenvoudig te gebruiken door op een uitnodigingslink (Naar de koffie) te klikken, dan het programma te installeren en de audio aan te zetten. In de Zoom instructie leggen we je uit hoe je Zoom moet installeren en gebruiken.

NB mochten jullie meer ideeën hebben over hoe we goed verbinding met elkaar kunnen houden, laat het weten diaconie@janskerkgemeente.nl

Vieringen
Janskerkhof 26, Utrecht
zo. @ 11.00 uur

Secretariaat
Het Simonshuis                                      Maliesingel 63-64, Utrecht
ma. en do. @ 10.00-15.00 uur

Telefoon & Mail
secretariaat@janskerkgemeente.nl

Website en social media
publiciteit@janskerkgemeente.nl

Blijf in contact

Wekelijks versturen wij een nieuwsbrief met informatie over
de vieringen en activiteiten in onze gemeente.

Abonneren nieuwsbrief

* indicates required