Elke zondag, aansluitend op de viering, drinken we samen koffie via Zoom. In elke nieuwsbrief en op de website staat een link.
We praten dan na over de viering en/of wisselen uit over hoe het met ons gaat en over wat ons bezig houdt.

Anke: “Ik vind het leuk om regelmatig bij de koffie te zijn omdat ik op die manier kennis maak met Janskerkers die ik nog niet (zo goed) kende, en soms ook diepgaandere gesprekken heb, dan dat ik het me van de koffie in de kerk herinner.”

Ellen: “Ik ervaar het als heel waardevol om mensen van de Janskerkgemeente via de Zoom-koffie te ontmoeten. De verbondenheid met elkaar voelen. Het uitwisselen hoe we de viering hebben ervaren. Het elkaar toch even ontmoeten, nu we elkaar niet meer vanzelfsprekend tegenkomen in de Janskerk. De soms verrassend persoonlijke, mooie gesprekken en hoe het iedere keer weer anders is.”

Monie: “Voor mij als alleenstaande is de Zoom-koffie een belangrijk moment om weer even mensen te ontmoeten. Het leuke van Zoom vind ik dat ik in gesprek kom met mensen waarbij dat anders niet zo gauw zou gebeuren. En soms leidt zo’n gesprek tot een andere ontmoeting. Als ik niet werk op zondag, zal je mij daar altijd treffen.”

Kom je ook (weer) een keer?
Anke Dählmann, Monie Doodeman en Ellen Bakker, gastvrouwen.