Teunis Hol

Beste mensen, Het kan snel veranderen in deze tijd. Zondag jl. hadden we een mooie viering met een dubbelkwartet en 60 kerkgangers; blij op zondag in de kerk te kunnen zijn en elkaar te ontmoeten. Het dubbelkwartet blijft, maar er mogen slechts 30 kerkgangers aanwezig zijn. Gelukkig dat we de viering rechtstreeks uit kunnen zenden, zodat je thuis met ons mee kunnen vieren.

Zondag is er voor het eerst weer een tafelviering. Bij binnenkomst krijg je een schoteltje met een stukje brood aangereikt, want we kunnen natuurlijk geen mandje met brood rond laten gaan. Thuis kun je vooraf brood en wijn / druivensap klaar zetten.

Nu, woensdagavond, zijn er nog 10 plaatsen vrij. Schroom niet je aan te melden. Als je je hebt aangemeld en je bent verhindert stuur mij dan een mail zodat mensen op de wachtlijst je plek kunnen innemen. Heb je vragen/opmerkingen over de vieringen of wat dan ook, trek me aan mijn digitale jas. Houd moed, heb lief!