Hopelijk gaan we vanaf 20 september – met de nodige beperkingen – weer samen vieren in de Janskerk. Tegelijkertijd willen we dat iedereen die vieringen kan meemaken, via beeld én geluid. Ook diegenen die er fysiek niet bij kunnen zijn, om welke reden dan ook.

De Raad heeft daarom een commissie ‘Beeld en Geluid’ ingesteld die zich met de ‘digitale presentatie’ van onze Oecumenische Janskerkgemeente in het algemeen bezig houdt. Wat betreft de online-vieringen willen wij graag van jou weten: Hoe heb je de vieringen de afgelopen tijd ervaren? Waar wordt je blij van, en waarvan juist niet? Voel je je door de vieringen betrokken bij onze gemeente, en waardoor is dat dan?

Gaandeweg zullen we gaan experimenteren met het in beeld brengen van (delen van) de vieringen en er zo in de praktijk achter komen bij welke vormen we ons allemaal goed voelen. Ga samen met ons op zoek en voed ons met jouw inbreng door ons te mailen.

Graag tot mails!
Martin Bijleveld, Anke Dählmann, Jaap Rodenburg, Hans Viezee, Elise Woertman en Kees van der Zwaard.