In het jaar 2022 vieren we als Oecumenische Janskerkgemeente ons gouden jubileum! Dat willen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Sterker nog, we willen er een feestjaar van maken dat iedereen zich nog lang zal heugen. De eerste plannen zijn inmiddels gemaakt. Er wordt gedacht aan een kunstmanifestatie rond de stille week, een speciaal voor ons geschreven compositie, een publicatie vanuit ons rijke archief, en een festival in mei 2022.

Er is een begin, er zijn kiemen, maar nu moeten de plannen vorm en inhoud gaan krijgen. En daarbij is jouw hulp zeer welkom!

Om dit allemaal te realiseren, zijn veel enthousiaste mensen nodig. Dromers, doeners, creatievelingen, aanjagers, ook jouw kwaliteiten komen zeker goed van pas. We willen voor elk van de vier pijlers (festival, theaterproject, compositie, kunstmanifestatie) een projectgroepje vormen. Daarnaast komen er een groepje voor fondsenwerving en een groepje voor de PR gedurende het jaar. Bart zal de taak van coördinatie over de groepen heen op zich nemen, om te zorgen voor de onderlinge afstemming tussen de projectgroepjes waar dat nodig is, afstemming met het Dagelijks Bestuur, en om te helpen als er onverhoopt beren op de weg verschijnen.
Enthousiast geworden? Als je je wilt aanmelden voor een van de projectgroepjes, of als je vragen hebt, stuur dan een berichtje naar Bart op het adres jubileum@janskerkgemeente.nl.

Hopelijk tot gauw, laten we er een geweldig feestjaar van maken!

Bart Bos, Kees van der Zwaard, Elise Rommens-Woertman