Opladen en lenen van warmtekussens

Nu het zo koud is buiten, worden de warmtekussens goed gebruikt. We hebben de gastvrouwen en -heren bereid gevonden om ze voor de dienst aan de kerkgangers aan te bieden – waarvoor dank!

Graag brengen we de mogelijkheid onder de aandacht dat je een warmtekussen mee naar huis kan nemen om hem daar te gebruiken. Anders liggen de kussen voor 99% nutteloos in de kerk; dat zou ook jammer zijn. Dat heeft ook een mooie bijkomstigheid: De voorwaarden voor het lenen is namelijk dat je de kussen de daaropvolgende zondag opgeladen terug brengt naar de kerk. Bij de liturgietafel is een uitleenformulier aanwezig dat je moet tekenen. We zijn bezig om iets te verzinnen hoe de kussens anders opgeladen kunnen worden (dat duurt 1-2 uur). Suggesties zijn welkom.

Voor vragen en opmerkingen: kermits@janskerkgemeente.nl

Het bericht van vorige week over de uitslag van de Enquête staat hier: