Opstaan! In Selma stond 50 jaar geleden de zwarte burgerrechtenbeweging op voor hun kiesrecht. Sander Booms schrijft over de duidelijke lijn tussen Selma en Black Lives Matter.
Kees van der Zwaard stelt vragen bij de betekenis voor ons van de Verrijzenis van Jezus.

In de Oosters-Orthodoxe kerk is het dé kerkelijke feestdag van het jaar. Opstaan krijgt in deze Wijs inhoud in de persoonlijke verhalen zoals van Marjolein Heijliger die beschrijft hoe zij het laatste jaar is opgestaan in haar nieuwe werk als geestelijk verzorger.

Lees het artikel van Sander Booms: Selma

Heb je nog geen abonnement? Wijs verschijnt zes keer per jaar. De abonnementsprijs is € 22,50. Voor studenten en mensen met een minimuminkomen: €10,00.
Mail voor een abonnement 2021 je naam en adres naar secretariaat@janskerkgemeente.nl