Nieuwe Wijs: Hopen
Hopen. Is dat actief aan de slag gaan of rustig afwachten? Hoe houd je hoop levend als het in je leven niet mee zit, of met zoveel dat mis lijkt te gaan in de wereld? Verschillende gemeenteleden vertellen over hoe zij hoop zien, voelen, beleven en uitdragen. Bijvoorbeeld door zich actief in te zetten voor Extinction Rebellion. Op de cover prijkt de prijswinnende foto die gemaakt is tijdens de Gemeentedag afgelopen juni, bij Casella.

Wijs-redactie gastheer en gastvrouw zondag 29 oktober
De redactie van Wijs hoort graag van haar lezers  wat zij van Wijs vinden. Daarom is de redactie op zondag 29 oktober aanwezig om daarover bij de koffie in gesprek te gaan. Dat gebeurt door eenmalig als gastheer en gastvrouw op te treden na de viering.

Wijs is het tweemaandelijks tijdschrift van de Oecumenische Janskerkgemeente. De redactie maakt het blad met bijdragen van leden en betrokkenen bij onze kerk. Elk nummer heeft een thema dat aansluit bij de thema’s van de vieringen. Laat weten wat je graag anders zou willen, of je tips hebt of wat je er goed aan vindt!

Mocht je op 29 oktober niet aanwezig en wil je er toch graag iets over kwijt, mail dan naar de redactie.