Komende zondag, 1 oktober, is het zover en hebben we weer onze kinderdienst in de Janskerk!

En we gaan niet te lang stil zitten. Nee, we komen in beweging en gaan met het verhaal van Jozef op reis. Het wordt een spannende en avontuurlijke reis, met liedjes, verhalen en zelfs opdrachten…

Voor de dienst vragen we aan alle kinderen om iets van thuis mee te nemen. Iets dat je zeker mee neemt als je voor lange tijd (of zelfs voor altijd) op reis gaat.
Iets dat doet denken aan thuis-zijn. Misschien je lievelingsknuffel, de broodtrommel, of het bloemetjes-tafelkleed.

De kinderen reizen als de broers van Jozef door de woestijn naar Egypte. En ook voor de volwassenen zijn er misschien nog een paar rollen in te vullen. Het gaat om uitbeelding zonder tekst. Kort voor de dienst wordt er nog even geoefend en uitgelegd samen met Jorn.

Dus, kom allemaal met je spullen in je rugzak en met een hoed of pet. Het is heet in de woestijn!

Zondag 1 oktober
11 uur in de Janskerk