In Rwanda werkt de organisatie Mwana Ukundwa met kwetsbare kinderen en jongeren. Nu het hele land in lockdown zit, kunnen de mensen nauwelijks de straat op om geld te verdienen. En geen geld = geen eten. Dat is voor iedereen een ramp, maar de HIV+ jongeren die door Mwana Ukundwa worden begeleid, lopen nog veel meer risico. Want een slecht dieet betekent ook dat hun medicatie minder goed werkt. Mwana Ukundwa overlegt nu met Kerk in Actie hoe deze jongeren kunnen worden geholpen: we werken aan gerichte voedselhulp voor deze HIV+jongeren.

Voor dit project in Rwanda en voor al die andere activiteiten in de wereld vraagt Kerk in Actie jullie bijdrage. Geef gul!

Kijk op de website van Kerk in Actie voor meer berichten van partners over de corona crisis wereldwijd.