Op 2 juli a.s. wordt onze Jubileumexpositie feestelijk geopend.

Acht jonge kunstenaars ontvingen van de Oecumenische Janskerkgemeente een opdracht om werk te maken rond het thema ‘Ruimte waar het licht kan komen’  Die acht werken bij elkaar vormen een expositie van nieuwe kunstwerken in een eeuwenoud gebouw. We organiseren deze expositie in het kader van het 50-jarig jubileum van onze Oecumenische Janskerkgemeente.
Ben je ook zo benieuwd naar wat daar uit is gekomen? Kom dan naar onze Jubileumexpositie.

De expositie wordt op 2 juli om 15 uur geopend feestelijk geopend.
Kees van der Zwaard (gemeentepastor) zal iets vertellen over de relatie tussen geloven en kunst. Laurens de Man verzorgt op orgel/piano voor muzikale omlijsting.

Harald Schole is curator van deze expositie.
Na de opening op 2 juli a.s. is de expositie dagelijks te bezichtigen in de Janskerk. Daarnaast zijn er ook er ook enkele activiteiten georganiseerd.
Wil je meer weten: Kijk dan hier

Deze expositie in de Janskerk te Utrecht duurt tot en met 29 juli.
De tentoonstelling is alle dagen van de week geopend
Openingstijden:. zondag 12.30 – 17 uur;
maandag – zaterdag 10 – 17 uur.
Toegang gratis; vrijwillige bijdrage is welkom.