Gemeenteweekend Levenskunst
9 – 11 mei 2024 (Hemelvaart)

Gemeenteweekend Levenskunst
Van donderdag 9 tot en met zaterdag 11 mei (Hemelvaart) vindt het Gemeenteweekend plaats in en om de Stayokay in Gorssel. Een weekend vol vieringen, activiteiten, gesprekken, spelletjes en ontmoetingen in een rustige, groene omgeving. Wees welkom, meld je aan en kom mee!

Voor wie?
Voor iedereen – of je nou een doorgewinterde Janskerkgemeentelid bent of pas net komt kijken, of je nou in je eentje komt of met je gezin, of je eigenlijk niemand kent of dénkt dat je iedereen al kent. Wees welkom!

Waar?
We verblijven in de Stayokay in Gorssel

• Kamers: 4-, 6-, 8- en 12-persoonskamers en tiny houses
  • Voorzieningen: restaurant, bar, groot terras en veel buitenruimte: speeltuin, voetbalveld, kampvuurplaats.
  • Kamperen kan evt. op camping ‘De Waterjuffer’ in Harfsen. De extra kosten zijn dan voor eigen rekening.

Wanneer?
Hemelvaart, 9-11 mei 2024. Het weekend start op donderdag om 13 uur en eindigt op zaterdag na de lunch, rond 14 uur

Meld je aan
Aanmelden kan via dit digitale aanmeldformulier vóór 1 februari 2024. Je kunt jezelf of een groep van maximaal 6 personen in één keer aanmelden.

Contact
Heb je vragen of ideeën? Wil je meer informatie of even overleggen? Neem dan per e-mail contact op met de Gemeenteweekend-commissie:
Elise Woertman, Cis de Hoop en Jaap Rodenburg

Wat gaan we doen?
We zorgen voor een gevarieerd programma met workshops, vieringen, wandelen, hilariteit, wat creativiteit en vooral plezier! Naast het programma is er ook voldoende vrije tijd om er zelf op uit te trekken. Voor kinderen en tieners is er deels een eigen programma. Ook is er tijdens de workshops oppas voor de allerkleinsten.

Wat kost het?

• € 180 per persoon all-in
  • € 95 per kind (3 t/m 12 jaar)
  • Gezinnen betalen max. € 420 (incl. kinderen van alle leeftijden)
  • Voor wie de kosten een probleem zijn is er een gereduceerd tarief: € 120 voor volwassenen en € 70 voor kinderen.
  • Zijn ook de gereduceerde kosten een belemmering, mail dan Elise Woertman
  • Je kunt je bijdrage overmaken op NL 75 RABO 0130 6971 84 t.n.v. PGU Oec Janskerkgemeente o.v.v. Gemeenteweekend 2024 (NB: gebruik niet het Triodos-rekeningnummer, maar alleen dit Rabobank-rekeningnummer!).