Juist in deze periode blijven we dromen!
Wil je graag meer mensen uit de Jans leren kennen? Of gewoon iedereen weer eens zien en bijpraten? En heb je zin in een leuk, gezellig en inspirerend weekend? Ga dan mee met het Gemeenteweekend!

Waar?
Stayokay in Gorrsel, een prachtig Noors landhuis vlakbij Deventer. Het hostel heeft 4-, 6- en 8- en 12-persoonskamers en een aantal tiny-houses. Er is een restaurant, een bar, een groot terras en veel buitenruimte met een speeltuin, een voetbalveld en een kampvuurplaats.
Kamperen kan ook op de nabijgelegen camping ‘de Vlinderhoeve’. De extra kosten zijn dan wel voor eigen rekening.

Wanneer?
Met Hemelvaart, 26-28 mei 2022. Het weekend start op donderdag om 13 uur en eindigt op zaterdag na de lunch, rond 14 uur.

Wat gaan we doen?

Er wordt gezorgd voor een gevarieerd programma met workshops, vieringen, wandelen, hilariteit, wat creativiteit en vooral plezier. Naast het programma is er ook voldoende vrije tijd om er zelf op uit te trekken. Voor kinderen en tieners is er deels een eigen programma. Ook wordt er tijdens de workshops gezorgd voor oppas voor de allerkleinsten.

Wat kost het?
Twee overnachtingen, drie maaltijden per dag en alle activiteiten kosten in werkelijkheid €180,- per volwassene. Dankzij een subsidie van de Janskerk kunnen we het weekend aanbieden voor €150,- per persoon. Kinderen van 3 t/m 12 jaar betalen €80. Gezinnen betalen maximaal €350,- (inclusief kinderen van alle leeftijden).

Mochten deze kosten een probleem zijn, dan is er een gereduceerd tarief mogelijk: voor volwassenen € 100,- en voor kinderen €60.
Als ook de gereduceerde kosten een belemmering zijn, kun je hierover contact opnemen met Elise Woertman: elise.woertman@janskerkgemeente.nl.

Aanmelden en info
Aanmelden kan via het inschrijfformulier.
Hier komt ook de informatie over het programma te staan. Geef je zo snel mogelijk en in ieder geval voor 14 februari 2022 op.

Na inschrijving zien we je betaling graag tegemoet.
Kosteloos annuleren kan tot 15 maart, daarna is teruggave van het inschrijfgeld niet mogelijk.

Er is voor 120 mensen plaats in de herberg, dus wees er snel bij! We hopen dat je ook meegaat!

Renée Osse, Elise Woertman, Doortje ’t Hart, Jaap Rodenburg, Cis de Hoop
gemeenteweekend@janskerkgemeente.nl

Covid-disclaimer:
De kans bestaat uiteraard dit gemeenteweekend vanwege Covid-19 wederom wordt geannuleerd door de Stayokay zelf.
In dat geval ontvangt iedereen het inschrijfgeld terug.