Neem een filmpje op in je huis of tuin, bedoeld voor de leden van de besloten Facebookgroep Janskerkgemeente. Doel van het filmpje is om betrokken te blijven bij elkaar en het gesprek op gang te brengen (mensen kunnen op jouw video reageren in de comments onder de post op Facebook).

In de video beantwoord je enkele van deze vragen:

• Hoe en met wie woon je, in welke wijk of gemeente? En waar in je huis bevind jij je het liefst?
  • Vertel iets over je werk, studie of hobby’s
  • Hoe vergaat het jou in deze tijd? Wat is in jouw leven hetzelfde als altijd, en wat is veranderd sinds de coronacrisis? Hoe ervaar je dat?
  • Als je even in een dip zit of het niet meer ziet zitten, wat doe je dan?
  • Waar haal jij inspiratie en kracht vandaan in deze tijd? En hoe komt dat?

Een paar praktische zaken:

• Houd tijdens het filmen je telefoon horizontaal.
  • Je filmt op dezelfde plek in je huis of tuin, maar je mag ons ook rondleiden door huis en tuin.
  • Het filmpje duurt 3 tot 5 minuten.
  • Als je begint met filmen, wacht dan even 5 seconden voordat je begint met praten. En zet de opname aan het eind van je verhaal niet meteen stop, wacht ook dan 5 seconden.

Als je het filmpje hebt opgenomen, mail je het naar <website@janskerkgemeente.nl>.
Het filmpje wordt voorzien van een intro en geplaatst in de besloten Facebook-groep van de Janskerkgemeente.