In verband met de maatregelen vanuit de overheid ten gevolge van het coronavirus zullen we niet als gemeenschap live bij elkaar komen in de Janskerk op zondag 15, 22 en 29 maart. Voor de periode erna, in het bijzonder de Goede week, wachten we de ontwikkelingen af.

Wel willen we langs creatieve wegen blijven delen wat ons moed, troost, plezier en inspiratie geeft. Om zo als gemeenschap met elkaar verbonden te blijven en met de Bron van ons bestaan.

Concreet betekent dit dat de vieringen op de zondagen 15,22 en 29 maart via kerkdienstgemist.nl worden uitgezonden, die op dat moment gehouden worden door de voorganger, musici en voorbereidingsgroep in de Janskerk.

Via de churchapp is het mogelijk de liturgie op te zoeken om thuis mee te lezen en te zingen, en online een bijdrage te leveren aan de collecte, en eventueel je reactie te delen.

Mocht je mensen kennen uit onze gemeenschap waarvan je weet dat ze niet online verbonden zijn, wil je hen dan op andere manieren van dit bericht op de hoogte stellen?

Hartelijke groeten namens het DB en pastoresteam,
Elise Rommens-Woertman
elise.woertman@janskerkgemeente.nl