In de zomerperiode komen veel activiteiten stil te liggen. Zo niet met de christelijke meditaties in de Janskerk. In de zomerperiode mediteren we op 27 juli en 24 augustus.

Regelmatig komen we bij elkaar voor christelijke meditaties in de Janskerk. We doen dat op woensdagavond. In het hart van onze stad en in de stilte van onze kerk. Uiteraard staan deze meditatie-bijeenkomsten open voor iedereen die dat wil .Dus ook jij bent van harte welkom!
We sluiten met de meditaties zoveel mogelijk aan bij de cyclus van de vieringen in de Janskerkgemeente.
We beginnen met een lichaamsgerichte ontspanningsmeditatie. Daarna volgen we de stappen van de Lectio Divina.

De bijeenkomsten zijn op woensdagavond in de Janskerk maar kunnen ook via Zoom worden gevolgd.
We beginnen om 19.30 uur en sluiten om 20.45 uur af. Inloop vanaf 19.15 uur.

Je vindt de data ook in onze agenda

Wil je meer weten en/of de link ontvangen? Mail dan naar petravdheiden@hotmail.com.