De nieuwe Wijs is uit met als thema Wensen.

Het thema Wensen roept de vraag op wat we hopen gezien de rauwheid van het leven. Jorn den Hertog probeert een antwoord te vinden ‘Kan ons hart de ruimte krijgen om te groeien, ruimer te worden – ook als dit ongemakkelijk is?’ Lees zijn pastorbijdrage hier. Wijs sluit ook de reeks ‘Vijftig jaar Oecumenische Janskerkgemeente’ af met twee interviews en een terugblik.

Download : Wensen, het feest van Kerst

Heb je nog geen abonnement? Wijs verschijnt zes keer per jaar. De abonnementsprijs is € 22,50. Voor studenten en mensen met een minimuminkomen: €10,00. Mail voor een abonnement 2023 je naam en adres naar secretariaat@janskerkgemeente.nl

Path, installatie van Antonio Obja in de Oude Kerk in Amsterdam zomer 2023. In de boeddhistische traditie neemt de wind jouw gebed of wens dat aan een klokje hangt over en bidt eigenlijk in jouw plaats zodat het gebed eeuwig verder duurt.
Foto Teunis Hol