Wijs

Wijs is het onafhankelijke magazine van de Oecumenische Janskerkgemeente en verschijnt zes keer per jaar. Boordevol achtergronden, informatie en waardevolle inspiratie. Iedere wijs is opgebouwd rond een thema. Het thema van de nieuwe wijs is Verwarmen.

Nieuwe Wijs – Verwarmen

Het thema Verwarmen krijgt in deze Wijs een bijzondere invulling. De terugblik op alle enthousiasmerende jubileumactiviteiten. Maar hoe houden we het nu verder ‘warm’? Gevoelsmatig en praktisch? We verheugen ons op de jubileumcompositie van Bert van den Brink op teksten van Kees van der Zwaard. We kunnen ons warm zingen, zeker als de thermostaat in de kerk omlaag gaat. Als voorproefje het interview met Bert.
Download : Het moet klinken alsof het geen moeite heeft gekost
Heb je nog geen abonnement? Wijs verschijnt zes keer per jaar. De abonnementsprijs is € 22,50. Voor studenten en mensen met een minimuminkomen: €10,00. Mail voor een abonnement 2022 je naam en adres naar secretariaat@janskerkgemeente.nl

Wijs

The Cords of Light van Claire Holper hing aan een balk bij binnenkomst van de Janskerk. Na de expositie nog enkele weken op het hoogkoor.
Foto: Teunis Hol