Om de nieuwe mogelijkheden om bijeen te komen luister bij te zetten, organiseert de Oecumenische Janskerkgemeente een concert.
Voor dit concert zijn 90 kaarten beschikbaar. Om iedereen de 1,5 meter ruimte te geven om binnen te komen wordt er gewerkt met een reserveringsformulier en een tijdslot voor binnenkomst. Per kwartier mogen er 25 mensen naar binnen. Kom dus aan het begin en niet aan het einde van je gekozen tijdslot.
Vanwege de beperkte hoeveelheid plekken per tijdslot hebben we ervoor gekozen dat ieder zich apart via dit formulier moet aanmelden.
Lees ook het Corona Protocol Janskerk

Wanneer: Zondag 5 juli, 15:00 uur
Waar: Janskerk, Janskerkhof 26, Utrecht
Kosten: €10,00

Wees welkom om onze prachtige Janskerk terug te zien, en je te laven aan muziek!

Onze toetsenist Laurens de Man speelt samen met vier strijkende vrienden (Marlene Dijkstra, Charlotte Basalo Vázquez – viool, Hessel Moeselaar – altviool, Renate Apperloo – cello) een afwisselend programma. Uiteraard klinkt er Bach, zijn Concerto voor klavier en strijkers in A.

Geef je op via het formulier op janskerkgemeente.nl/muziek-in-de-janskerk.
Op deze pagina vind je ook de betalingsgegevens en de mogelijkheid om via Ideal te betalen.