De Wijs is het gemeenteblad voor en door mensen die betrokken zijn bij de Janskerkgemeente. De zomer-editie draait om het thema ‘Kijken’. Er wordt teruggekeken op een geslaagd gemeenteweekend in Gorssel, er wordt heel goed gekeken naar de expositie ‘Het wachtende blauw’ die in onze kerk plaatsvond, en er wordt weer binnen in onszelf en naar de wereld om ons heen gekeken.

Nieuwsgierig? Lees hier gratis de column van Peet Valstar; over verder kijken dan je neus lang is en je ogen uit kijken.

Abonnee worden? Dat kan! Voor €22,50 (of €10,- voor studenten en mensen met een minimum-inkomen) per jaar ontvang je 10 edities van Wijs bij jou thuisbezorgd. Zo blijf je op de hoogte van wat er speelt in en om de Janskerkgemeente, en ontvang je talloze mooie verhalen, overdenkingen, media-tips en andere inspiratie. Stuur een e-mail met je naam en adres naar het secretariaat van de Oekumenische Janskerkgemeente.